CAT | CAST

Augment de pits amb pròtesis (Mamoplàstia d’augment)

És possible augmentar el volum i la forma dels pits mitjançant pròtesis. Existeixen moltes classes de pròtesis en funció del seu volum i de la seva forma, i diferents vies d’abordatge (arèola, solc o axil·la). Els canvis són visibles des del primer dia, però milloren després del període de cicatrització i quan desapareix la inflamació.

L’augment de pits amb pròtesis és un tractament pel qual la pacient pot tornar al seu domicili després d’unes hores d’observació. La recuperació sol ser ràpida. Una setmana després de la intervenció és possible començar a realitzar vida normal.
Vine i informa’t de quin és la millor tècnica segons els teus gustos i necessitats.

Entre 60 i 180 minuts, en funció del procediment

Hospitalització

Entre 24 i 48 hores

Immediats. Millora després del període de cicatrització i quan desapareix la inflamació