CAT | CAST

Reducció de pits (Mamoplàstia de reducció)

La mamoplàstia de reducció és la cirurgia i el procediment que permet reduir la grandària del pit, elevant i harmonitzant la seva forma. L’objectiu és aconseguir reduir la grandària dels pits per tal que estiguin proporcionats amb la resta del cos i conferir-los una forma agradable i bonica.

Una dona pot voler disminuir la grandària dels seus pits per qüestions estètiques o per pal·liar dolors o desviacions de l’esquena. Amb aquesta intervenció, la persona reduirà la càrrega física i experimentarà una millora en l’estat emocional.

L’excés de volum del pit pot deixar de ser un problema amb aquesta tècnica. Informa’t de com millorar el dolor d’esquena, les dermatitis del solc i altres problemes causats per l’excés de volum mamari.

Entre 60 i 180 minuts, en funció del procediment

Hospitalització

Entre 24 i 48 hores

Immediats. Millora després del període de cicatrització i quan desapareix la inflamació